زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 30 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

253-روزهایی که گذشت

1392/12/5 16:31
582 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

امیدوارم همگی خوب و خوش و سرحال باشید

زهرا جونم ببخش که مامانی کمی تنبل شکلک های یاهوتشریف داره و مدتی بود وبلاگت رو آپ نکرده بودم . این مدت شکر خدا روزگار بر وفق مراد بودشکلک های یاهو .

زهرا جونم هر روز با شوق و علاقه ی بیشتر میره کودکستان و هر روز میپرسه برنامه ی درسی فردامون رو برام بگو ، روزی که زبان داشته باشند روزِ زهراستشکلک های یاهوو خیلی دوست داره 

      

                   

     

                    

 

و کلاس مورد علاقه ش بعد از زبان ، نقاشی و خمیربازی هست و ازم میخواد بذارمش کلاس نقاشی ،  بهش میگم : خب عزیزم توی مهد بهتون نقاشی یاد میدن دیگهشکلک های یاهو !!!!

زهرا : مامانی یاد میدن ولی من میخوام نقاشی های قشنگتر و بزرگتر بکشمشکلک های یاهو.

                    

 

 

 

                     

توی کلاس کامپیوترشون هم نقاشی در صفحه ی پینت رو یادشون دادن و دخملی اثار هنرمندانه ای خلق میکنه.

 

سه شنبه ی هفته ی قبل رفته بودیم عروسیِ دختر دایی من و به زهرا جونم خوش گذشت .آرایشگر موهای زهرا رو  فر کرده بود و اکلیل زده بود و عروسک کوچولوی من خیلی خوشش اومده بود .متاسفانه یادم رفت با لباس مهمونیش ازش عکس بگیرم و این عکس ها رو موقع برگشتن به خونه ازش گرفتم   لطیفه لبخند زیبا، زیبا به زر و زیور اراستن

           

            

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نی نی شیطون
5 اسفند 92 16:39
سلام از مطلبتون بسیار لذت بردم خوشحال میشم به نی نی شیطون من هم سری بزنید __________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام ممنون که سر زدید به روی چشم
مامان پارسا کوچولو
6 اسفند 92 1:14
سلام گلم هرروز بهت سر میزدم ولی ازتون خبری نبود خدارو شکر که همه چی عالیه ایشالا همیشه به جشن و عروسی راستی تو عروسی هم ناز بودی نازتر شدی
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون که یادمون بودید لطف دارید شما
مامان آی سل
6 اسفند 92 1:29
چه نقاشیهای خوشگلی آفرین به زهرا جونم...
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
مرسی خاله
مامان آنیسا
6 اسفند 92 22:57
به به چه خانم کوچولوی هنرمندی آفرین عزیزم
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون خاله ی مهربووووون
مامان سویل و اراز
7 اسفند 92 10:33
افرین به زهرای زبر و زرنگ که عاشق درس من هم زبانو خیلی دوست دارم درس شیرینیه نقاشیاش هم عالین
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
مرسی خانومی.من هم حدود 5 سال زبان خوندم و عاشق این درس بودم
مامان آني
7 اسفند 92 22:14
سلام چه قدر نقاشيهاي زهرا جون قشنگه آفرين حيف كه توي عروسي دير ملاقاتتون كردم ،دوست داشتم زهرا جونم ببينم انشااله توي يه فرصت ديگه
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونیم از دیدنتون خوشحال شدم ، امیدوارم آرام جون رو هم از نزدیک ببینم
مامان محمدمهدی
9 اسفند 92 12:24
ای جونم افرین چه دخمل زرنگی
مامان لنا
10 اسفند 92 8:37
عزیزم دلم براتون کلی تنگ شده بود. آفرین به زهرا نازنازی باهوش و زرنگ. نقاشی هات هم خیلی قشنگن خاله. فدات بشم با اون شنیونت عزیزم شاد باشید همیشه عزیزم.
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنوم خاله ی خوب و مهربون چه عشقی میکرد با اون شنیون شادی شما هم آرزوی ماست
سعیده مامان آنیسا
10 اسفند 92 17:58
نقاشیهات عزیزم خیلی عالی بود موهاتم خیلی قشنگ شده بود پیش ما هم بیا
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
لطف داری سعیده جون حتما عزیزم
samaneh
11 اسفند 92 11:07
آفرین زهرا جون چه نقاشیهای قشنگی ...
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
مرسی سمانه جونم
مامان گلها
12 اسفند 92 13:00
سلام به به آفرین به این دختر خانم ناز و با استعداد عزیزم چه نقاشی هات هم خوشکله، ایشالا تو همه کارات موفق باشی
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
مرسی دوست گلم
مامان سویل و اراز
21 اسفند 92 12:40
سلام مامانی چرا نیستین دلم واستون تنگ شده چند روزه همش میخوام بیام ببینمچه خبر یه صفحه ای میاد همونی که یه دزد هست و نقاب داره فکر کنم برای وبلاگ های خراب یا در دست تعمیر میاد فکر کردم وبلاگت مشکل پیدا کرده ناراحت شدم سراغتو از مامان انیسا گرفتم ببوس زهرا جونو