زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

254-بازیِ دخترخاله ها

1392/12/23 15:02
627 بازدید
اشتراک گذاری

یاد بچگی هامون بخیر...

یاد بازی با همسن و سالهامون توی فامیل و دوستامون...

یاد قهر و آشتی ها...

یاد خاله بازی ...

یادِ .........

این روزها که زهرا با دخترخاله ش آنیسا خوشگله  بازی میکنه ، از تماشای بازیشون لذت میبرم شکلک های یاهوو یاد بچگی های خودم میوفتمخیال باطل.

اکثرا زهرا توی خاله بازی هاشون نقش مامانِ آنیسا رو داره و انتظار داره هر کاری که اون میگه ، آنیسا دقیقا اطاعت کنهشکلک های یاهو وقتی بازی طبق میلش جلو نمیره یه قهر کوچولو میکنه شکلک های یاهوولی طاقت نمیاره و دوباره میره سراغ بازی با دخترخاله ی نازش

این عکسها رو هم دیروز خونه ی خاله جون گرفتم

    разноцветный разделительразноцветный разделитель

      разноцветный разделительразноцветный разделитель

     разноцветный разделительразноцветный разделитель

     разноцветный разделительразноцветный разделитель

     разноцветный разделительразноцветный разделитель

разноцветный разделительразноцветный разделитель

разноцветный разделительразноцветный разделитель

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
23 اسفند 92 15:41
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل واقعا به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من و خانواده ام کردین www.sharj10.ir شارژ خواستین سایت من یادتون نره ممنون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
23 اسفند 92 16:45
سلااااام كجا بودين اين همه وقت ...؟؟!!! الهههههى ... قربون دخترخاله ها ....
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام گلم ببخشید بابت غیبتمون کلا وقت کم میارم خدا نکنه عزیز دلم
مهشسد
21 شهریور 97 20:26
سلام عکس هات خیلی خوب مطلب هات هم عالییییییییییی بودمحبت