زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

232-پرنسس

1392/9/11 23:55
400 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک کوچولوی ما این روزها خیلی بی اشتها شده و به زور غذا میخوره .

اکثر تغذیه هایی رو هم که توی مهدکودک بهشون میدن رو نمیخوره224418_33.gif .

مثلا وقتی ماکارونی میدن بهونه ش این هست که ، میگه : من دوست نداشتم آخه ماکارونی هاشون کمرنگ بودند ، هم اینکه سس قرمز بهمون ندادند .

یا وقتی سوپ میدن میگه : هویجهاش گنده بودند من دوست ندارم و....

و ما همیشه با این مشکل روبرو هستیم و گاهی واقعا کلافه میشیم727718_40.gif.

وقتی هم که به یه خوراکی یا غذا علاقه پیدا میکنه ، فقط مدتی میخوره و بعدا زده میشه .

این روزها به پیراشکی علاقه مند شده437218_04.gif . جالب اینجاست که اصلا پیراشکی دوست نداشت ، چند روز پیش توی مراسم روضه پیراشکی میدادند و خوردن با بچه ها همانـــــــــــــــــــا و عاشق پیراشکی شدن همانـــــــــــــــــــا 733718_48.gif.

یک اسم مستعار هم برای پیراشکی گذاشته بعنوان (( پرنسس ))329118_24.gif نمیدونم چـــــــــرا؟؟؟

و حالا به لیست خریدمون پرنسس اضافه شده .

 دیروز تلفنی505318_101.gif به باباییش میگفت حتما برام پرنسس بخر ببرم توی مهد بخورم ، بابایی هم  مونده بود که چی بخرم و فکر میکرد دخملی عروسک پرنسس میخواد ،‌تا اینکه من به کمک شتافتم و ایشون رو از منظور زهرا مطلع کردم386518_16.gif.

خلاصـــــــــــــــــــــــــه ، ما‌ این روزها‌ علاقه مند پرنسس‌ می باشـــــیــــــــــــــــــــم152518_113.gif.

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان لنا
12 آذر 92 10:11
الهی عزیزم... لنا هم بعضی وقت ها بی اشتها می شه. شربت سندروس بدین بهش،بد نیست کمی با اشتهاشون می کنه. زهرا جونم منم پرنسس خیلی دوست دارم.
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
زهرا اکثر اوقات خیلی کم غذا میخوره شربت سندروس هم چند شیشه بهش دادم ، البته دکترش میگه رشدش نرماله ولی من با این کم خوری مشکل دارم پس شما هم طرفدار پرنسس هستید
مامان آني
12 آذر 92 13:05
چه دنيايي خوب و جالبي دارن اين فرشته هاي ناز پرنسس خوردن هم يه عالمي داره نوش جانت زهرا جون
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
آره واقعا ، یه دنیای پاک و ساده گاهی حرفهای زهرا منو به یاد بچگی خودم میندازه و دلم واسه بچگیام تنگ میشه
مامان آی سل
13 آذر 92 1:18
سلام،دوست خوبم امان از دست این بد غذا بودن بچه ها..آی سل هم خیلی بد غذاست..بعضی وقتا واقعا گریم میگیره..
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
پس شما هم با ما همدردید یعنی باید چیکار کنیم؟؟
🌙مامانِ چشمه بهشتى
13 آذر 92 9:16
چه اسم جالبى براش گذاشته .... امان از اين غذا خوردن بچه ها ...
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
م من دیگه نمیدونم با این مدل غذاخوردن زهرا چیکار کنم ، گاهی کم مونده اینطوری بشم
مامان پارمیدا
13 آذر 92 18:53
امیدوارم الان دیگه خوب خوب شده باشی زهرا جون کیه که از پرنسس بدش بیاد ؟
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
مرسی عزیزم .برای شنبه از یه دکتر دیگه وقت گرفتیم بخاطر آلرژیش آره واقعا ، پرنسس عالیه
مامان هدیه
14 آذر 92 11:22
چه پرنسس خوشمزه ای منم از اون پرنسس ها میخوام مامانی ایشالا که اشتهاش بهتر میشه خیلی ناراحت شدم
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان ریحان
14 آذر 92 23:47
سلام احوال بهتر؟ پیراشکی هم نوش جونش ... شفاف سازی نکردی پیراشکی از این شیرینی ها یا از این پیتزایی هاست منظورتونه که دوست داره ؟
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ، حال و احوال شکر خدا بهتره در مورد نوع پیراشکی باید عرض کنم ، منظور همون شیرینی هاست راضی به زحمت نیستیم بخری اااااااااا