زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

233-کودکــــــــی ، یـــادش بخیر

1392/9/14 20:02
1,932 بازدید
اشتراک گذاری

 

فواصل  و ايقونات

        پا به پایِ کودکی هایم بیا          

کفشهایت را به پا کن تا به تا   

   قاه قاهِ خنده ات را ساز کن       

باز هم با خنده ات اعجاز کن    

پا بکوب و لج کن و راضی نشو   

با کسی جز عشق همبازی نشو

خاله بازی کن به رسم کودکی   

با همان چادر نمازِ پولکی

مادری از جنسِ باران داشتیم     

در کنارش خوابِ آسان داشتیم

     یا پدر اسطوره ی دنیایِ ما         

قهرمانِ باورِ زیبایِ ما

قصه هایِ هر شبِ مادربزرگ     

ماجرایِ بزبزقندی و گرگ

غصه هرگز فرصتِ جولان نداشت 

خنده هایِ کودکی پایان نداشت

.

.

.

     ای شریکِ نان و گردو و پنیر       

همکلاسی ! باز دستم را بگیر

رنگِ دنیایت هنوزم آبی است؟   

آسمانِ باورت مهتابی است؟

 هر کجایی شعرِ باران را بخوان   

ساده باش و باز هم کودک بمان

فواصل  و ايقونات

و این هم عکس بچگیهایِ خـــــــــــــــــودمخیال باطل

فواصل  و ايقونات

فواصل  و ايقونات

فواصل  و ايقونات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ریحان
14 آذر 92 23:48
هی وای من من واقعن هم که یادش بخیر عکس جدید هم میذاشتی بد نبودا
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
شما هم مثل من یاد بچگیاتون افتادید؟؟ شرمنده از بابت عکس جدید
🌙مامانِ چشمه بهشتى
15 آذر 92 9:49
آخخخخخى ... يادش بخييييييير .... زهرا شبيه شماست پس ....؟ عكس اوليه خيلى شبيه
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
آره ، یادش بخیرچه روزایی بود همه میگن شبیه منه
مامان محمدمهدی
15 آذر 92 13:32
اگر کودکی نبود توپ گل گلی ساده می ماند اگر کودکی نبود عروسک کوچک بدونه مادر می ماندفدات دختر عمو جون اخ گفتی یادش بخیر کاش ان روزا بودن انشاالله خوب شدی گلم برای پرنسس کوچولو وغذای پرنسسیش
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
الهام جون یاد بچگیامون و بازی کردنامون و مسافرتهامون بخیر یادته!چه روزایی بودن ممنون عزیزم بهترم
M:M ܓܨ☆
15 آذر 92 18:47
سلام خوبي؟؟ وبلاگت خوبه منم يه وبلاگ عکس دارم دنيايي ازعکس هست بيا ونظربذارخوشحال ميشم راستي براي تبادل لينک لينک کن منو وخبربده لينک کنم منتظرتما راستی میتونم وبلاگت روبه بالای 5000هزار بازدیدبرسونم خبربده http://www.boyeharam.ir/
مامان لنا
16 آذر 92 8:34
واقعا یادش بخیر... من هم دلم خیلی به روزهای ساده مون تنگ شده... زهرا جونم شبیه شماست،تبریک میگم برای زهرای خوشگلم
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
اون روزا خیلی عالی و شیرین بودند شما هم میگید شبیه منه! ممنون عزیزم
مامان آني
16 آذر 92 22:44
يادش بخير اون روزها ماماني چقدر ناز بودي
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ی یادش بخیر روزهای قشنگمون مرسی عزیزم
mamane ayseli
17 آذر 92 22:26
عزیزم منو بردی دوران شیرین بچگی
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
خوشحالم براتون یادآور خاطرات شیرین بودم ، دوست خوبم
مامان آيسل
22 آذر 92 19:24
سلام دوست خوبم...منم با خوندن پستتون رفتم دوران شيرين كودكي...البته دخترامون هم مارو خيليي ميبرن دنياي بي آلايش و پر از آرامششون...چقدر شبيه شماست زهرا ...كاش يكي هم پيدا ميشد به من ميگفت چقدر شبيهته آيسل...يادش بخير دوران كودكي[ گل]
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام . چه روزایی بودند اووووون روزا با این که ندیدمتون ولی خودم بهت میگم آیسل دقیقا شبیه شماست