زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

200-مشکلِ خواب

1392/6/26 21:43
198 بازدید
اشتراک گذاری

زهرایِ خوبم ، الان که این مطلب رو مینویسم ساعت از یک شب گذشته .

امروز خونه ی مامان جونی بودیم و بعد از شام حدود ساعت 12 برگشتیم خونه . موقع خواب که شد شما طبق معمول شروع کردی به بهانه گیری و گریه که من نمی خوابم . با هزار زحمت و توضیح شما رو بردم توی تختخوابت و مراحل مشهور خواب شما رو که چند پست قبل توضیح دادم رو طی کردیم و رفتم که بخوابم . چند دقیقه بعد احساس کردم صدایی از اتاقت میاد ، اومدمدر کمال تعجب دیدم چراغ اتاقت رو روشن کردی و گریه کنان niniweblog.comدر حال ورق زدن کتابهات هستیReading a Book . الان نشستی پیشم و اصلا راضی به خواب نمیشی در حالی که از چشمات خواب آلودگیت کاملا معلومه . دیگه از این برنامه و عادت بدت کلافه شدم و هر روشی رو امتحان کردم ولی شما دست بردار نیستی و هر شب با ناراحتی و گریه و بد خلقی میخوابی .

:نیاز دارم دوستای گلم هم راهنماییم کنند تا شاید این عادت دخترم از بین بره  .

i413141_11.gif (242×58)

راستی قراره روز جمعه من و بابایی و زهراجــــــــــونم بریم کنسرت موسیقیِ آقای رحیم شهریاری . عید نوروز سال گذشته هم رفته بودیم ولی زهرا رو نبرده بودیم ، امیدوارم خوش بگذره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

Eli
24 مرداد 92 14:53
ایشالا خوش میگذره خانومی....مخصوصا برا زهراجون..;-)


ممنونم الی جــــــــون
مامان هدیه
24 مرداد 92 17:04
سلام دوست عزیزم
والله چی بگم من که تجربه ای تو این زمینه ندارم
امیدوارم بهتون خوش بگذره


زهرا هم وقتی کوچیکتر بود مشکلی با خواب نداشت ، بعدا اینطوری شد .
مرســـــــــی عزیزم.
مامان تسنيم سادات
25 مرداد 92 7:08
امان از اين فسقليها ....
منم با تسنيم درگيرم
تسنيم مى گه از غذا خوردن و خوابيدن خسته ميشم !!!
وقتى مى برمش توى اتاقش و چراغ رو خاموش مى كنم يه كم غر مى زنه و سر و صدا مى كنه من محلش نمى دم تا خودش آروم بشه يه عروسكى رو بغل كنه بعدشم يه قصه من بخونم و يه قصه اون و ديگه بعد لالا ....



ماجرای خواب و غذاخوردن کوچولوها واقعا پر دردسره .
امیدوارم سلامت باشند
مامان ریحان
26 مرداد 92 2:06
سلام
نماز و روزه هاتون قبول ... عیدتونم مبارک البته با چند روز تاخیر
ای وای چه سخت ایشالا که عادت بدش زود ترک بشه و هم شما راحت بشید هم زهرا جون
کنسرتم خوش بگذره بله دیگه شما آذری هستید و متوجه می شید منم خیلی دلم میخواد اما مشکل زبان اجازه نمیده


ممنونم دوست خـــــــــوبم
بوس برای ریحان عسلــــــی
مامان پارمیدا
26 مرداد 92 15:17
کنسرت خوش بگذره .... بچه ها معمولا موسیقی رو دوست دارن حتما زهرا جونم بهش خوش می گذره


ممنون مامانی آره خیلی خوشش اومده بود.
یگانه
14 شهریور 92 12:08
عزیزم ایشالا دخترت همیشه سالم باشه زیر سایه شما راستی دوست داشتی به منم سر بزن











سلام دوست خوبم . ممنون که سر زدید. حتما بهتون سر میزنیم . سلامت باشید