زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

194-مراحل خوابِ زهـــــــرایِ کوچک ما

1392/6/26 21:45
252 بازدید
اشتراک گذاری

مراحلِ خوابیدنِ زهرایِ کوچکِ ما :

١ _ از وقتی هوا تاریک میشه *

زهرا : مامانی میشه امشب دیر بخوابیم ، باشه ؟؟؟

من : هنوز سرِ شبه ، خیلی مونده تا بخوابیم.

            

٢_ ساعت ١٢ شب *

من : دخترم پاشو دندوناتو مسواک بزنیم . ( نشانه ی رسیدنِ زمان خواب )

زهرا ( با ناراحتی و التماس ) : مامانی تو رو خدا هنوز نخوابیم ، الان زوده من خوابم نمیاد . یه ذره دیگه میخوابم .

٣ _ ساعت ١ شب *

( تلویزیون و لوسترها کلا خاموش شده )

من : زهرا پاشو برو توی تختخواب

زهرا : الان همه بیدارند ، اون وقت باید زهرا بخوابه ( در حال نق زدن به سمت دبلیو سی و تختخواب )

٤ _ این قسمت شامل یک دیالوگ اساسی بین مادر و دختر هست که همیشه بدون کم و کاست حتی در یک کلمه انجام میشه تا خانـــــــوم کوچولو راضی بشه *

زهرا : شب بخیر مامان.

من : شب بخیر عزیزملبخند.

زهرا : مامانی کم مونده تا صبح بشه Sun؟؟؟

من : آره دخترم.

زهرا ( با افتخار ) : یعنی ما خیلی بیدار بودیم ؟؟؟

من : درسته.

زهرا : وقتی از کوچه صدا میاد من نباید بترسم ؟؟؟ چون ممکنه صدای در  یا ماشینِ هماسه ( همسایه ) باشه !!!

من : آفرین دختر شجاع ِ خودم.

زهرا : مامانی شب تند تند بیا به من نگاه کن و اگه تونستی ازم عکس بگیر ، صبح ببینم .( چون چند بار که خواب بوده ازش عکس گرفتم و بعدا دیده ، خوشش میاد )

من : باشه ، حتما.

زهرا : مامانی من دوسِت دارم .

من : منم دوسِت دارم گلم.

زهرا : من خیلی خیلی دوسِت دارم .

من : منم خیلی خیلی دوسِت دارم .

٥ _ و در پایان و مرحله ی آخر ، بای بای کردنGemini و فرستادن چند تا بوس که بالاخره و به سلامتی مجوز خواب Nightبرای مامان صادر میشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

Eli
4 مرداد 92 18:38
Fadaye Zahra ye naz o khosh zabonam besham ke khabidanesham ba maze o por majeras....




خدا نکنه عزیزم راســــــتی ، خاله شدنِ مجددت رو تبریک میگم


Eli
4 مرداد 92 19:01
Merc...to ye Sal 2bar khale shodano emtahan mikonam...kheily khobe,are???????


مبارک باشه دیگه شدی خاله جون به توان 2 . ایشالله برای بار سوم هم خاله بشی
مامان آيسل
4 مرداد 92 19:36
سلام عزيزم ...واييي چه پروسه اي دارين براي خواب...خاله جوني خواباي خوب ببيني گلم
راستي عزيزم من كه هميشه به همشهري گلم سر ميزنم و خيليييي هم دوستشون دارم


ممنونم دوستِ گلم
samaneh
5 مرداد 92 17:09
آخیییییییی چه با مزه عزیزم.زهرا جون اداهاتو حرف زدنت هم عین خودت شیرین و نازه.فدات بشم.
(یه پیام برا الی جون عزیزم خاله شدن دوبارتو تبریک میگم ایشاا... همه ی خبرا به خوشی باشه)


دست شما درد نکنه سمـــــــــانه جون
مامی سویل
6 مرداد 92 11:55
وای وای دقیقا اداها شبیه دخمل ماست خاله منکه کلافم از پرسو جو که دلم نمیاد بخوابم ببخشید شما چیکار میکنید اخرش .؟
همشهری هستیم بله هورااااااااااا


سلـــــــــام همشهری پس این مشکل رو شما هم دارید ، آخرش به زور و وعده و وعید راضیش میکنیم که بخوابه و باور کنید که هر شب مراحلی که نوشتم و اون مکالمه ی آخر ، دقیقا اجرا میشه
مامی سویل
6 مرداد 92 12:01
لینکوندمتون عزیزم
راستی کجای تبریز هستین؟البته ببخشیدا اگه دوست داشتین جواب بدین


هــــــــورا ، مرسی خانومی
setareh
6 مرداد 92 13:37
سلام
شب قدر رو تسلیت میگم!
زهراجون دوست دارم خانم کوچولو
نوید جون هم بسلامتی پسرخاله شد/مامان نوید خاله ی کوچولوی نوید تبریک میگم



سلــام ستاره جون. شما لطف دارید
نوید کوچولو ، پسرخاله شده ، اونم یه پسرخاله ی درجه ی یک
Eli
6 مرداد 92 16:02
فدای این پسرخاله ی کوچولوی درجه یکم بشم...[قلب


مامان تسنیم سادات
8 مرداد 92 2:01
شما دیگه خیلی باهاش راه میایند ...!!!!
تسنیم هم همیشه از خواب فراریه ولی من دیگه یه ذره جدی میشم تا بخوابه
فقط الان توی ماه رمضون آزاده و اینم که نهایت استفاده رو از این موقعیت میبره و تا سحر بیداره !!!
فقط این ماه رو کوتاه اومدم


زهرا هم درسته که همیشه با خواب مشکل داره و منم این یه ماهه رو بیشتر کوتاه میام ، زهرا هم هر شب تا سحر بیداره
مامان سويل و اراز
10 مرداد 92 2:21
سلام ماماني شما هم كه مشكل منو دارين ما هم كه ساعت ده به سويل ميگيم برو بخواب

دستشويي

اب خوردن

مسواك زدن

يه چيز به بابام بگم بعد بخوابم

مامان من تورو دوست دارم دوساعت خودشو واسم لوس كردن

بعد دوباره از نو دستشويي و اب خوردن

يادش ميوفته اخرشم ساعت 12 به زور ميخوابه از بچگي همينطوري بود حالا متوجه شدم اينطوري خوابيدن تو ذات بچه ها هست

كشكه من هم بچه بودم يكي بهم ميگفت برو بخواب من در حسرت خواب راحت سويل ضد خواب




شما هم مثل ما برنامه های طولانی قبل از خواب دارید

واقعا چرا از خواب گریزونند ؟؟؟؟؟؟؟