زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

181-گردش روز جمعه

1392/6/26 21:46
282 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــلام به همگی Hello

خـــــــــــــــــــــــــوش میگذره ؟؟؟؟؟؟

ما هم خوبــــــــــــیم

زهـــــــــــــــــــــــرا کوچولو هم مثل همه ی بچه ها مشغول بازی و شیطنت و شیرین زبونی هست ، الهی همه ی بچه ها همیشه خندون و سلامت باشند .

دیروز رفته بودیم پیک نیک0277.gif ، که حسابی به خوشگلکم خوش گذشت و شب از خستگی زودی خوابش بردNight و صبح تا 11 تو خواب ناز بود .

صبح  به محض بیدار شدن  ازم پرسید : چند روز مونده جمعه بشه بریم گردش آخه من حوصله م تو خونه سر میره .

با تعجب بهش میگم : تازه الان بیدار شدی چرا حوصله ت به این زودی سر رفت ؟!؟!؟!  .

فکر کرد ناراحت شدم  از حرفش ، پرید بغلم و بوسم کرد و گفت : شوخی کردم مامانی خونه مون قشنگه من دوسش دارم،  ناراحت نشو .  

 فدای عروسکم و دل پاک و نازکش 0477.gif

     totalgifs.com barrinhas gif gif l48.gif

     totalgifs.com barrinhas gif gif l48.gif

     totalgifs.com barrinhas gif gif l48.gif

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تسنيم سادات
18 خرداد 92 23:01
عززززززززززيزم



samaneh
20 خرداد 92 10:19
فدای دل کوچیک و پاکت زهرا جونم. چه دسته گل خوشگلی چیدی گلم.خودت گلی عزیزززززززززززززززم


ممنون خاله ی مهربون شما هم گلی