زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 23 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

259-نفسم تولدت مبارک

1393/1/15 13:26
6,010 بازدید
اشتراک گذاری

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد

زیبایی های دنیا ازآمدن تو پیدا شد

چهره ی زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد

دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد

همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود

اینگونه چشمانم با دیدنت عاشق میشود

. . .

و امـــــــــــــــــروز

روز میلاد توست

در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن توست

کارت پستال تبریک تولد , کارت تبریک تولد

باز کن پنجرهها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را

جشن میگیرد

و بهار

روی هر شاخه کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست

و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند

آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد

همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود

صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت

عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را ...

تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است

داشتن تو مثل یک معجزه است

امروز روز میلاد دوباره توست و من خیلی خوشبختم از اینکه

مال من هستـــــــــــی ...

جز این احساسات چیزی در دلم نمانده

.

.

.

شعری با عطر احساست

به لطافت دستانت

به زیبایی چشمانت

هدیه ی من به تو در روز میلادت ...

.

.

تویی قطره ی بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را

و امـــــروز

یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم

عشقِ من

عاشقانه تو را در آغوش میگیرم و میفشارمت

و میگویم خیلی دوستت دارم

دستانت را میگیرم و میگویم تا ابد مال من هستی

لبهایت را میبوسم تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم

روز تولــــــــــــدت را ...

تولدت مبارک عشق من.....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
16 فروردین 93 9:48
نازنينم ٥سالگيت ستاره باران انشاالله در پرتو عنايت حضرت حق سلامت باشى
مامان سویل و اراز
16 فروردین 93 18:30
زهرا جون تولدت مبارک عزیزم ایشالا همیشه زنده و سالمت باشی گلم
مامان محمد مهدی
23 فروردین 93 11:02
عزیزم تولدت مبارک ببخشید مدتی سرم شلوغ بود کمی دیر تبریک گفتم