زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

نظرات (11)

مامان پارسا کوچولو
1 فروردین 93 22:56
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
من هم براتون سالی همراه با سلامتی و شادی آرزو میکنم
نی نی
2 فروردین 93 2:25
سلام خوشحال میشم وب نی نی مونو لینک کنی و خبرم کنی منم لینکت کنم عیدتونم مبارک
مامان آیسلی
2 فروردین 93 22:26
عیدتون مبارک عزیزم
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
عید شما هم مبارک دوست مهربونم
مامان گلها
3 فروردین 93 13:13
باز نوروزی دیگر و باز فاطمیه‌ای دیگر و باز سالی جدید و بهاری دیگر در راه و باز امامی‌ منتظرتر از روزی دیگر و امسال نوروزی فاطمی داریم در نوروز فاطمی ایامتان خدایی و متعالی . . .
ما مان ا ی سل
3 فروردین 93 23:36
آدمیان به لبخندی که بر لبها می نشانند و به احساس خوبی که بر جا می نهند و به دردی که از یکدیگر می کاهند، می ارزند و ما بودنشان را میخواهیم چون وجودشان زمین را زیباتر میکند عيد مبارک،
مامان آني
6 فروردین 93 12:26
عيدتون مبارك
آران کوچولو
8 فروردین 93 12:28
سلام سلام صدتا سلام دختر کوچولوی ناز همشهری خودم، سال خوبی داشته باشی
مامان پارمیدا
9 فروردین 93 16:59
سلام سال نو مبارک . امیدوارم سالی پر برکت و توام با سلامتی داشته باشید
مامان آنیسا
11 فروردین 93 2:06
سال نو مبارک دوست گلم سال خوب و خوشی رو براتون آرزو دارم
samaneh
12 فروردین 93 12:40
سلام عزیزم.پیشاپیش تولدتو تبریک میگم زهرا جون این گلها از طرف منو نی نی تقدیم زهرا جونی
مامانی درسا
15 فروردین 93 3:44
عزیزم تولدت مبارک عزیزم انشاالله همیشه سلامت و شاد باشید