زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 30 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

251-این روزهای زهرا

1392/11/8 20:09
483 بازدید
اشتراک گذاری

زهـــــــــرا جونم این روزها عاشق درست کردن پازل هست و انواع پازل ها رو سریع و به تنهایی درست میکنه . موقع خرید هم خودش طرح مورد علاقه ش رو انتخاب میکنه که آخرینش عکسهای انواع باربی بودyahoo smiling smiley.

یکی دیگه از کارهای موردعلاقه ی عزیزِ دلم نقاشیه که در این مورد به خودم رفتهbatting eyelashes yahoo emoticon . بقول خاله جون زهرا همیشه در حالِ نقاشیه . گاهی هم یه نقاشی میکشه و میده به من و میگه : تاریخشو بنویس و یادگاری نگه دارyahoo looser emoticon .من هم اطاعت امر میکنم و تاکنون تعداد کثیری از اثار هنری خانوم کوچولو رو بایگانی کردم yahoo big grin smiley. تعداد کتابهای رنگ آمیزی هم که دیگه غیر قابل شمارش هست و میشه باهاشون یه کلکسیون حسابی درست کردpidgin cowboy emoticon .

زهــــــــرا جونم عاشق قصه هایی هست که مامان جونِ مهربونش براش تعریف میکنهday dreaming yahoo emoticon و هر وقت خونه ی مامان جون باشیم ظهرها با قصه های قشنگ مامان جون به خوابِ ناز میره.

دخترکم پیشرفتهای خوبی توی یادگیری زبان انگلیسی کرده هفته ی قبل که کتابهای ترم اول تموم شده بود و قرار بود ازشون یه امتحان کوچولو بگیرن ، با شوق و افتخار به همه میگفت : من فردا امتحان زبان دارمyahoo cool smiley.

زهـــــــــرا جونم کلــــــــــــی سرود توی مهد یاد گرفته . نکته ی جالبش اینجاست که اگه کسی درخواست کنه که یه سرود واسم بخون ، باید به همه ی سرودهایی که زهرا بلده گوش کنهnail biting yahoo emoticon . یعنی یا همه ش یا هیچکدومrotfl yahoo emoticon.

دخترکم کار با قیچی رو دوست داره و مجله های من قربانیِ این علاقه هستند . عکسهای مجله رو با سلیقه ی خاصی در میاره و کِیف میکنه . خوبیش اینجاست که قبلا یه پارچه ی بزرگ پهن میکنه و میشینه روش و کارش هم که تموم شد کاغذ پاره ها رو توی یه نایلون جمع میکنه و پارچه رو هم میذاره سر جاش. فدای دختر باسلیقه و مرتب بشم الـــــــــــــــهی

پریروز دو تا از عکسهایی که توی مهدکودک ازشون گرفته بودند رو تحویل دادند که میذارم اینجا . اگه کیفیتش پایین بود به خاطر اینکه از روی عکسها عکس گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نرگس
8 بهمن 92 23:07
آفرین به این دختر مرتب و با سلیقه من عاشق ژستای زهراجونم. خیلی با اعتماد به نفس میشینه. مامانی زهرا جونو بوس کن خیلی دوسش دارم.
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون دوست گلم ما هم شما و نرگس جونو دوست داریم و از دور میبوسیم
مامان ریحان
9 بهمن 92 1:53
سلام خیلی خوبه که علاقه به نقاشی داره و پازل درست میکنه عکسهای مهدشم قشنگ بود اصلا هم معلوم نبود از روش عکس انداختی در مورد خصوصیتون هم خیلی ممنونم
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام عزیزم و متشکرم امیدوارم توضیحاتم توی خصوصی به دردتون بخوره
مامان نرگس
9 بهمن 92 12:51
سلام مامان خانم گل یه سوالی تو قسمت پرسش و پاسخ ها مطرح کردم . دوست دارم شما هم راهنمایی کنید. چون دختر شما از دختر من بزرگتره ،فکر میکنم این دوره را تا حدودی سپری کردید. ممنون میشم از اینکه نظر بدید
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
چشم عزیزم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
9 بهمن 92 14:25
سلام به زهرا خانم نازنازى ما
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام برای تسنیم جونم
مامان سویل و اراز
10 بهمن 92 1:01
سلام افرین زهرا جون باهوش خوشگل ایشالا که امتحانتو خوب دادی خوب بچه حق داره زحمت کشیده اونهمه شعر حفظ کرده سوا نداریم که درهمه فداش بشم عکسهاشم خیلی قشنگه
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام عزیزم امتحانشو خوب داد و تازه یه کارت هزار آفرین هم گرفته ممنون خانووووومی
مامان آني
10 بهمن 92 13:47
عكسهاي قشنگي بود . آفرين به زهرا هنرمند و با ذوق و البته باهوش
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون گلم بوس برای آرام خوشگلم
مامان محمدمهدی
11 بهمن 92 14:37
افرین زهرا جون عکسهات هم خیلی نازن
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
نظر لطفته الهام جون
مامان پارسا کوچولو
11 بهمن 92 15:14
علاوه بر اینکه خوشگل ونازی دختر باهوش ومرتبی هم هستی ایشالله همیشه تو همه ی کارایی که علاقه داری موفق باشی
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون دوست خوبم امیدوارم همه ی بچه ها آینده ی روشنی داشته باشند
مامان آی سل
12 بهمن 92 0:25
آفرین به زهرا جونم که اینقدر چیز یاد گرفته..
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنوووووووووون
مامان لنا
12 بهمن 92 9:53
آفرین به زهرا جون خوشگل و ناز و مرتب و باسلیقه.
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون از لطف و محبتتون
سعیده مامان آنیسا
12 بهمن 92 11:43
خصوصی عزیزم
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
اووووومدم خانومی
مامان پارمیدا
12 بهمن 92 13:52
ناز شده عکست
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
مرسی خاله
مامان آیسلی
14 بهمن 92 12:58
[گتل]
مامان کوثری
4 اسفند 92 5:49
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید