زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

241-عروسکِ راستگویِ من

1392/10/10 14:39
318 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیا نازگلِ من شدیدا روی راستگویی حساس شده.

این موضوع از وقتی شروع شد که یه شب اومد بیدارم کرد که د س ت ش و ی ی دارم ، وقتی بردمش خندید و گفت : الکـــی گفتمنیشخند. منم بهش گفتم : دروغ گفتن کار خوبی نیست و اگه کسی دروغ بگه بینی ش مثلِ پینوکیو دراز میشه عینک.

با اینکه اصلا و ابدا  بچه ی دروغگویی نیست ولی همش نگرانه که نکنه بینی ش دراز بشهاسترس.

هفته ی قبل بابایی دستش رو مشت کرده بود و به آنیسا کوچولو (دخترخاله ی زهرا) میگفت : بیا ببین چی توی دستمه؟؟واااای چه جوجه ی نازی !! (تا آنیسا بیاد بغلش)...... که زهراجونم ناراحت شد و به بابایی گفت : بابایی این چه حرفیهشکلک های یاهو ، یه وقت دیدی بینی ت دراز شد هاااااشکلک های یاهو

دیگه من از گفته ی خودم پشیمون شدم و چند بار براش توضیح دادم ولی ایشون دست بردار نیست

خلاصه دختر خوشگل من دروغ رو حتی به شوخی هم نمی پذیرهشکلک های یاهو

 

فواصل رقيقه للمواضيع فواصل ناعمه وجديده وكيوت للمواضيعفواصل رقيقه للمواضيع فواصل ناعمه وجديده وكيوت للمواضيع

فواصل رقيقه للمواضيع فواصل ناعمه وجديده وكيوت للمواضيعفواصل رقيقه للمواضيع فواصل ناعمه وجديده وكيوت للمواضيع

فواصل رقيقه للمواضيع فواصل ناعمه وجديده وكيوت للمواضيعفواصل رقيقه للمواضيع فواصل ناعمه وجديده وكيوت للمواضيع

فواصل رقيقه للمواضيع فواصل ناعمه وجديده وكيوت للمواضيع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیسلی
10 دی 92 16:24
به به عجب دختری ماشالله خدا برات حفظش کنه خوشگل خانم عکساتم هم قشنگه
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
لطف داری دوست خوبم . متشکرم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
10 دی 92 17:11
زهرا جونم كار درستى مى كنه به شوخى هم نبايد دروغ گفت ...
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
درسته ، ولی واقعا کلافه م کرده . وقتی توی بازی با عروسکش حرف میزنه ازم میپرسه : الان که دروغکی با عروسکم حرف میزنم بینی م دراز میشه؟؟؟
سعیده مامان آنیسا
13 دی 92 14:03
آفریم زهرا جون که دوست نداری دروغ حرف بزنی
مامان لنا
15 دی 92 9:30
آفرین به عروسک راستگوی مامان
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون خاله