زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 30 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

240-دخترم ، برای فردایت ....

1392/10/6 14:45
812 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترم با تو سخن می گویم

زندگی در نِگَهم گلزاریست

و تو با قامتِ چون نیلوفر ، شاخه ی پر گل این گلزاری

من به چشمان تو یک خرمن گل می بینم

گلِ عفت ، گلِ صد رنگِ امید

گلِ فردایِ بزرگ ، گلِ فردایِ سپید

چشمِ تو آینه ی روشنِ فردای من است

گل چو پژمرده شود جای ندارد در باغ

کس نگیرد زِ گلِ مُرده سراغ

دخترم با تو سخن میگویم

دیده بگشای و در اندیشه ی گل چینان باش

همه گل چینِ گلِ امروزند

همه هستی سوزند

کس به فردایِ گلِ باغ نمی اندیشد

آنکه گِردِ همه گلها به هوس میچرخد

بلبلِ عاشق نیست

بلکه گلچینِ سیه کردار است

که سراسیمه دَوَد در پیِ گلهای لطیف

تا یکی لحظه به چنگ آرد و ریزد بر خاک

دستِ او دشمنِ باغ است و نگاهش ناپاک

تو گلِ شادابی

به رهِ باد مرو !

غافل از باد مشو

ای گلِ صد پرِ من

همه گوهر شِکنند

دیو کِی ارزشِ گوهر داند ؟

دخترم گوهرِ من ، گوهرم دخترِ من

تو که تک گوهرِ دنیایِ منی

دل به لبخندِ حرامی مسپار ، دزد را دوست مخوان !

چشم امید به ابلیس مدار

ای گوهرِ تابنده ی بی مانند

خویش را خار مبین

آری ای دخترکم

ای سراپا الماس ، از حرامی بِهراس...

قیمت خود مشِکن

قدرِ خود را بشناس

قدرِ خود را بشناس

.

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علیرزا
6 دی 92 14:52
ساخت کد بارشی ، کد موس ، کد قالب و ... با کمترین هزینه نمونه کار کد بارشی http://www.raft25.ir/page/b-kodakan برای سفارش یا دیدن کد های دیگه به سایت ما سر بزنین www.raft25.ir
مامان لنا
7 دی 92 8:49
دختر بابا،نفس بابا،لوس بابا،عزیزدردونه ی بابا همیشه شاد باشی و سایه ی بابا بر سرت.
مامان پارمیدا
9 دی 92 10:56
دختر ناز خدا حفظت کنه
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
خدا پارمیدای عزیز شما رو هم حفظ کنه
مامان آیسلی
10 دی 92 16:22
عزیزم متنت خیلی خوبه اگه اجازه بدین منم تو سایتمون بزارمش اگه اجازه میدی بهم خبر بده
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون . خواهش میکنم عزیزم