زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

157-زهرا نازنازی تولدت مبارک

1392/6/26 21:50
500 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با 9 روز تأخیر و کلی معذرت بابت این تأخیر میخوام عکسهای تولد زهرای گلم رو بذارم و همچنین ماجرای تولد رو تعریف کنم .Birthday Party

امسال من قصد داشتم واسه دختر نازم یه تولد کفشدوزکی خوشگل بگیرم و کلی از وسایل تزئین رو خریده بودم یا  خودم با زحمت فراوون و با سلیقه ی خودم درست کرده بودم که بسیار خوشگل شده بودند . اماااااااااااا .........  یه مسئله ای مانع این مهمونی تولد شد و منم خیلی خیلی ناراحت شدم ولی دیگه خودم هم بخاطر همون قضیه از ذوق مهمونی تولد  افتادم و منصرف شدم و همچنین زهرا کوچولو که از چند وقت پیش با دیدن تدارکات تولد خوشحال بود ناراحت شدsmile emoticon kolobok  بماند این مسئله چی بود .........

خلاصهههههههههههههههه

تولد فرشته کوچولوی ما طی دو مرحله برگزار شد .36_16_11.gif

مرحله ی اول :

روز 15 فروردین که تولد دخملی بود بعلت مشغله ی کاری بابایی تولد نگرفتیم و روز جمعه 16 فروردین یه تولد کوچولو توی رستوران گرفتیم و مهمونهای گلمون هم خاله جون اینا و دایی جون اینا بودند . خیلی به همه خوش گذشتشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک و تا دیر وقت جمعمون جمع بود .

 

totalgifs.com aniversario gif gif 43.gif

totalgifs.com aniversario gif gif 57.gif

بیا شمع ها رو فوت کن که تا ابد زنده باشی

مبااااااااااااااااااارکه هورااااااااااااااا

totalgifs.com aniversario gif gif 41.giftotalgifs.com aniversario gif gif 41.giftotalgifs.com aniversario gif gif 41.giftotalgifs.com aniversario gif gif 41.gif

مرحله ی دوم :

روز چهارشنبه خونه ی مامان جونی ( مامان خودم) یه تولد دیگه واسه زهرای نازم گرفتیم . بابا جونی به مناسبت تولد نوه ی خوشگلش برای شام بوقلمون آماده کرده بود و بعد از شام توی حیاط چند تا فشفشه و آبشار که باباجونی خریده بود روشن کردیم و زهرا خیلی خوشش اومده بود .

 

و اما هدیه ها

هدیه های باباجون و مامان جون گل و دایی جون مهربون نقدی بود که دستشون درد نکنه 36_4_16.gif

2011.gif

هدیه های من و بابایی شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

هدیه ی خاله جون مهربون0477.gif

دست گل همگی درد نکنه .

party255Ftime255Fprev.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هدیه
24 فروردین 92 11:05
سلام عزیزم...به به خوشگل خانوم تولدت مبارک...ایشالله همیشه پایدار باشی دخترک مهربون و نانازی نی نی وبلاگ


چه تولد قشنگی هم برات گرفتن دست مامان و بابای گل درد نکنه


samaneh
24 فروردین 92 11:39
سلام به روی ماهتون. آخیییییییی ناراحت شدم اشکال نداره انشاا... سال بعد عزیزم.عزیزکم زهرا جونم بازم برات آرزوی شادی و سلامتی میکنم.دست همه درد نکنه چه کادوهای خوشگلی.عکسات هم خوشگل بودن دست مامانی درد نکنه


ممنون عزیزم
مامان تسنيم سادات
24 فروردین 92 14:31
مباركت باشه عززززززيزم


سوری مامان زهره
24 فروردین 92 16:16
تولدت مبارک خانوم خوشگله


ممنون مامانی گل