زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

121-سورپرایز

1392/6/26 21:55
455 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بابایی یه کم دیر کرده بود و ما زنگ میزدیم otro careto hablando por el móvilکه چرا نمیای و نگران شدیم . حدود نیم ساعت بعد اومد و

 

سورپرایز

 

عشقم برای من و زهرا کوچولو گل خریده بود . یه دسته گل کوچیک برای من http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/و یه گلدون گل کوچول موچول خوشگل برای دخملی . دست  همسری درد نکنه آخه خودت گلی برای چی گل میخری ؟

عاشق این سورپرایزهای بدون مناسبتت هستم  و اینکه همیشه یادته گل مریم توی دسته گل باشه چون من بی نهایت دوست دارم.

عزیزم دوستت داریم تو بی نظیری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

samaneh
6 بهمن 91 14:01
به به چه گلهای خوشگلی مبارکتون باشه
مامان تسنیم سادات
6 بهمن 91 16:54
آآآآآآآآآآآآآآآخی ..... چقدر نازن راست میگی سورپرایزای این جوری خیلی می چسبه ....
خاله ی نـــــــورا!
6 بهمن 91 21:06
مبارک باشه
samaneh
8 بهمن 91 20:09
سلام عزیزم نیستی خانووووم دلم براتون تنگ شده. ببخش الان فکر میکنی جواب پست نمیدم ولی من هرچی تایید میکنم جواب نظرات توی وبلاگ نمیاد هرچی با اقا بهنام سعی کردیم نشد. خبب بیخیال در جواب پستتون باید بگم خیلی ممنون بخاطر تبریک و امیدوارم شما هم کنار زهرا نازنازی گل و همسری همیشه زندگی شادی داشته باشید
مامان هدیه
9 بهمن 91 11:33
مبارکا