زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

65-دختر سه و نیم ساله من

1392/1/26 23:57
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . زهرا جونم 3 ماه ونیمه شده وای که روزها چه زود میگذره . انگار همین دیروز بود که تازه فهمیدم یه فرشته نشسته توی دلم . الان برای خودش خانمی شده و حرفهای جالبی میزنه با آنیسا دخترخاله 4 ماهش طوری حرف میزنه که انگار خودش مثلا خیلی بزرگ شده و آنیسا خیلی ازش کوچیکتره . دیروز که با خاله جون اینا خونه مامان جون بودیم و خاله جون رفته بود دندونپزشکی آنیسا کمی گریه میکرد زهرا اومده بهش میگه الان مامانت میاد بعد تهدیدش میکرد که اگه گریه کنی نمیاد اااااااااااااا فدای تو دختر خوشگلم . الان که10 روز هست تنها توی اتاقش میخوابه فقط یه شب که شب حموم رفته بود آوردم پیش خودم خوابوندمش از اون به بعد شبا میگه منو ببر حموم تمیز بشم . مثلا میخواد گولم بزنه که اگه شب برم حموم پیش مامانی میخوابم من هم اصلا به روی خودم نمیارم .

راستی صبح که رفته بودیم بیرون بابایی واسه من تبلت خرید قراره آقای فروشنده برنامه هاشو بزنه عصر بریم بگیریم دخملی همش از بابایی میپرسه کی میاری من انگری برد بازی کنم از حالا میگه تبلت مال منه یادش بخیر کودکی ما که اینقدر تکنولوژِی پیشرفت نکرده بود . الان که مینویسم دخترکم مثل یه فرشته کوچولو خوابیده خدا کوچولوهامون رو حفظ کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)