زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

57-خبر خوب

1392/1/26 23:54
247 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدم با یه خبر خوب 

 اگه گفتیدچی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابایی فردا میاد   هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من و زهرا نازنازی هم بار وبندیلمون رو بستیم تا فردا بریم خونه خودمون وای که چقدر دلمون واسه بابایی تنگیده . شب زهرا جونم به باباجون می گفت یه دونه دیگه لالا می کنیم بعد میریم خونه مون وای که چقدر منتظر بابایی هستی دخملم . ان شاله فردا شب بغل بابایی میخوابی و البته سوغاتی هاتم می بینی 

 فدای هر دو تاتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 11:10
سلام خانمی دختر من هم با دختر شما همسن است و هم هم نام خوشحال میشیم در صورت تمایل تبادل لینک کنیم
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 11:19
البته قابل توجه شما وبلاگ قبلی دخترم در سایت دیگری پس از یکسال از بین رفت و من تقریبا دوباره شروع کردم به نوشتن از اول خوشحال میشیم در این فصل دوباره با ما همراه باشید