زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

52-این روزهای دخملی

1392/1/26 23:53
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخملی های خوشگلniniweblog.comو اقا پسرهای کاکل زریniniweblog.comو مامانی ها و بابایی های مهربونniniweblog.com. چند وقتی بود که از این روزهای دخملی ننوشته بودم و عکسی نذاشته بودم. این روزا زهرا نازنازی یه شیطونک به تمام معنا شدهniniweblog.comکه درجه دلبری و شیرین زبونیش به ١٠٠ رسیده . دخملی واسه خودش خانمی شده و با باسلیقه هاش و مرتب بودنش معروف شده niniweblog.com

تا حدی که اگه اتاقش رو مرتب نکنه نمی خوابه دخترکم خیلی به مامانی کمک میکنهniniweblog.comو هر وقت زیاد مشغول کار باشمniniweblog.comهمش می پرسه مامانی خسته شدی و اگه بگم آره دخملی میگه بیا یه بوس کنم تا خوب بشی . مادر فدات شه دخترکمniniweblog.com. در ضمن این روزها که بچه های فامیل در حال اماده شدن برای مدرسه هستند زهرا هم اصرار داره بره مدرسهniniweblog.com. بابایی هم زحمت کشیدهniniweblog.comبراش لوازم تحریر نو خریده تا دخملی توی خونه حال و هوای مهر ماه رو تجربه کنه .

زهرا جونم عاشق دخترخاله ش آنیسا جونniniweblog.comهست و همش قربون صدقه ش میره و وقتی آنیسا رو می بینه انگار دنیا رو بهش دادی . راستی آنیسا جون هم گوشواره دار شدniniweblog.comحتما عکسشو میذارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)