زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

245-پیری !!!

1392/10/13 15:52
500 بازدید
اشتراک گذاری

ذهن زهرا به تازگی درگیرِ موضوعِ پیری شده . بله تعجب نکنید پیریشکلک های یاهو!!!

گاهی چند دقیقه به فکر فرو میره و بعد سوالهایی میپرسه که نمیتونم جوابِ درستی بهش بدمشکلک های یاهو.

زهرا : مامان من هم قراره پیر بشم شکلک های یاهو.

من : نه عزیزم شما هنوز خیلی کوچولوی شکلک های یاهو.

زهرا : مامان الکی نگو شکلک های یاهو، من خودم میدونم که بالاخره یه روز پیر میشم شکلک های یاهو.

من : زهرا جونم تا اون وقت خیلی مونده فعلا شکلک های یاهو.

زهرا : ولی من اصلا دوست ندارم پیر بشمشکلک های یاهو .

من : خوشگلم ، همه یه روزی پیر میشن ، ولی اگه خوب غذا بخوری و حرفِ مامان و بابا رو گوش بدی همیشه خوشگل و جوون می مونیشکلک های یاهو .

این حرفا ، چند روز هست که مرتب بینِ ما رد و بدل میشه و گاهی دخترم غصه میخوره شکلک های یاهو.

دیروز دوباره اومد و گفت : میخوام یه چیزی بگم ...شکلک های یاهو

من : بگو عزیزم .

زهرا : آخه باز درباره یِ پیری هست.

من : اشکال نداره گلم ، حرفتو بزن .

زهرا : من خیلی فکر کردمشکلک های یاهو و فهمیدم هنوز زیاد مونده تا پیر شم ...

من :خــــب !!!!شکلک های یاهو

زهرا : اول باید عروس بشم ، بعدا مامان بشم ، بعدش دکتر بشم ، بعدا پیر میشم.........شکلک های یاهو

من :  تعجب هم خنده م گرفته بود ، هم تعجب کرده بودم . بغلش کردم و یه دلِ سیر بوسیدمششکلک های یاهو و بوییدمششکلک های یاهو .

فدای عروسک نازم بشم الهــــــــــــــــــــی

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحان
14 دی 92 3:29
سلام قالب وبت به هم ریخته نتونستم پستاتو بخونم این کامنتم واسه اینه که اعلام موجودیت کنم
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام عزیزم به هم ریخته ممنون از اعلام موجودیتتون
مامان لنا
15 دی 92 9:25
عزیزم... چه دختر حساس و باهوشی...
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
حساس بودنش واقعا ،پدر منو در آورده
مامان آیسلی
15 دی 92 14:51
هزار ماشالله به دختر ماهمون منم بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون مامان مهربون منم بوس برای آیسل جونم
مامان ریحان
15 دی 92 16:35
دوباره سلام الهی ایشالا زنده ی 120 ساله باشی زهرا جون این دخترا هم که همش دوست دارن عروس بشن و دکتر خصوصی
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
دوباره علیک سلام ممنون خانومی الهی هم عروس بشن هم دکتر اووووومدم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
16 دی 92 9:02
ههههههه .... چه فكرايى مى كنه اين دختر ! نه ببخشيد خانم دكتر !
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
خانووم دکتر...
مامان آني
17 دی 92 21:25
آفرين به دختر باهوش و حسابگر الهي هميشه دلت سر زنده و جون بمونه
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
ممنون خانوومی
مامان آنیسا
19 دی 92 10:42
عزیز دلم به چه چیزایی فکر میکنه!قربونش برم با این حرفای قشنگش دل میبره
مامان پارمیدا
19 دی 92 10:51
نازی عزیزم . حالا چی شده که انقدر به پیری فکر می کنه ؟ حتما یه چیزی شنیده یا توی فیلمی چیزی دیده که انقدر ذهنش درگیر شده
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
اصلا نمیدونم ازش میپرسم از کجا شنیدی ؟ میگه من خودم از اول میدونستم
مهدی
21 دی 92 15:15
ماشااله
مامان پارمیس
21 دی 92 16:17
عزیزممممم خدایااز این شیرین زبونی این بچه ها بعضی وقتها اینقد تعجب می کنه ادم می گه این حرفها رو از کجا شنیدن یا به ذهنشون رسیده خداحفظش کنه وب پارمیس هم اپ شده
مامانی زهرا نازنازی
پاسخ
سلام خانومی وای که با این شیرین زبونیها دل آدم رو میبرند خدا فرشته کوچولوی شما رو هم حفظ کنه عزیزم آدرس وبت رو مثل اینکه اشتباه نوشتی