زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

227-به خاطـــــــــــــر تو

1392/8/14 14:06
323 بازدید
اشتراک گذاری

 

به خاطر تو ، می توان از جاده های برگ پوش و آسمانهای دور چشم پوشید

به خاطر تو ، می توان به ستاره ها محل نگذاشت

به خاطرِ دلِ پاک تو بود که پاکی باران را درک نکردم

به خاطر عشق بی ریای تو بود که عشق هیچ کس را بی ریا ندانستم

به خاطر صدای دلنشین تو بود که حتی صدای هزاران نی به دلم ننشست

عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم

عشق را در تو ، تو را در دل ، دل را در موقع تپیدن و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم.

من بهار را به خاطر شکوفه هایش 

زندگی را به خاطر زیبایی اش و زیبایی اش را

به خاطــــر تو دوست دارم........ 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان لنا
14 آبان 92 14:26
عاااالی بود هم متنت هم عکس های ناناز خانم.


samaneh
14 آبان 92 15:54
زیبا بود خانومی مخصوصا عکسهای خوشگل خانوم


مرررررررسی
مامان محمدمهدی
14 آبان 92 17:40
چه عروسکی


لطف داری گلم....
مامان سویل و اراز
15 آبان 92 0:07
به به چه دختر خوشگل و خوش تیپی چه هندونه شیرینیه این دختر خانوم
مامانی من عاشق اون دکوری پشت سر زهرام خیلی وقته دوست دارم از اینا بگیرم فقط حیف که مستاجرم دعام کن منم زودی خونه بگیرم از اینا واسه خونمون بگیرم


مرسی خاله
قابل شما رو نداره ، ایشالله هر چه زودتر خونه بگیرید و هر چی هم دوست داشتی بخری
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
15 آبان 92 0:22
مادرانه زيبايي بود
زهراجونم رو مى بوسم خدا حفظش كنه


ممنون مامان مهربون
مامان آی سل
15 آبان 92 0:26
به به چه دختر ناز و خوشگلی....چه متن خوشگلی..میبوسمت زهرا جونم


همچنین بوسهای ما برای آی سل گلی
مامان آني
17 آبان 92 19:23
خدا خونواده با صفاتونو حفظ كنه


ممنون از لطف شما
بوس برای آرام خوشگله
مامان ریحان
24 آبان 92 0:20
سلام اجرتون با امام حسین باشه ایشالا چه ژستایی مامانی من واسه شب یلدا می خوام واسه ریحان از این لباسی که تن زهرا جون هست بخرم منتها یه جا تو بازار فقط دیدم و وقتی خواستم بخرم آستین کوتاه داشت شما از کجا گرفتید میشه آدرسشو بدید ؟ ممنون میشم