زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 26 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

219-نازگل زرنگ من

1392/7/22 16:13
2,951 بازدید
اشتراک گذاری

cloob (116).gifروز شنبه رفتم کودکستانِ زهرا تا با مربی ش درمورد وضعیت اخلاقی و آموزشی زهرا صحبت کنم. خانم مربی خیلی از نازگلِ من راضی بود ، میگفت زهرا جزوِ بهترین های کلاس هست  و هر چیزی که آموزش داده میشه سریع یاد میگیره . خیلی خوشحال شدمcloob (3).gif .

زهرا و دوستاش داشتند کارتون میدیدند ، منتظر شدم کلاسشون تموم شد ، خودم تحویلش گرفتم و دوتایی رفتیم گشتیم ، یه شلوار لی هم برای زهرا جونم خریدیم و برگشتیم خونه.

دیروز دوتایی یه کاردستی برای واحدکار پاییز درست کردیم . زهرا ماههای این فصل رو بلده و در مورد فصل پاییز توضیح میدهhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/fallsmiley2.gif

 نقاشی با موضوع آزادSmiley

صبحها که ساعت ٧ زهرا رو بیدار میکنم ، تنها چیزی که میتونه به طور کلی خواب رو از سر زهرا بپرونه و شارژش کنهcloob (32).gif، این هست که بعد از آماده شدن و مرتب کردن موهاش و ... تا اومدن سرویسش ١٥ دقیقه با تبلت بازی کنه ( البته خودم کشف کردمنیشخند)

این هم عکسهای روز جمعه . داشتیم میرفتیم بیرون ، خانـــــــــــــــــــــــــومی که از عکس گرفتن فراریه ، هی ژست میگرفت و دستور میداد مامانی عکس بگیر .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

samaneh
22 مهر 92 17:48
به به ماشاا... به این دختر زبر و زرنگ.بچه های امروزی ان دیگه سرو کارشون با تبلت و موبایله.خدا حفظش کنه زهرا جونمو


مرسی . آره دیگه بچه های عصر تکنولوژی هستند
مامی سویل
23 مهر 92 9:41
افرین زهرا خانومه زرنگ
شلوار لی هم مبارک عزیزم
کاردستی هم خوشگله مامانی دستت درد نکنه


مـــــــرسی عزیزم .
لطف دارید
مامان لنا
23 مهر 92 10:09
آفرین به زهرا نازنازی
مامانی چند روز پیش اومدم وبلاگ زهرا خانومه گل و کلی باهاتون بودم همه ی عکس های خوشگل خانوم رو از نوزادی گرفته تا مسافرت و مهمونی و همه رو دیدم خیلی قشنگ بودن.
شما هم خسته نباشید که این همه وقت می ذارین.
به امید روزی که زهرا جون و لنا جون هم دانشگاهی بشن.
کاش یه قراری بذاریم هم بچه ها با هم آشنا بشن هم ما.خیلی خوب می شه.


خیلی لطف کردید که وقت گذاشتید ، ممنون هستیم
فکر خوبیه که قرار بذاریم ، حتما برنامه ریزی میکنیم.
بوس برای لنا کوچولو
مامان هدیه
23 مهر 92 11:49
آفرین به زهرا جونم
کاردستی تونم عالیه آفرین به این مامانی خلاق
عکسام یکی از یکی قشنگتره به خصوص عکس دوم با موضوع ژست
خیلی طبیعیه


ممنون مامانِ گل
شرمنده کردید
مامان سویل و اراز
25 مهر 92 16:11
افرین زهرا خانوم خوشگل و خوشتیپ چه کاردستی و نقاشیهای قشنگی افرین دخترم


ممنون خاله ، لطف دارید
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
27 مهر 92 23:28
وااااااى .... چه پاييز قشنگى
نقاشيشوووو .... عزززززيزم
خيلى ناز كشيده من از اون آدمش خيلى خوشم اومد
به به لباس خوشگلاشم كه پوشيده زهرا خانمى


اون آدم توی نقاشی هر روز یه هویت تازه داره ، گاهی منم گاهی زهرا و گاهی هم اقوام و آشنایان
ممنون خاله ی مهربووووون