زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

213-زهرا به کودکستان مــــــــــــــــــیرود ..............

1392/7/1 18:31
352 بازدید
اشتراک گذاری

cloob (116).gifامروز اول مهر بود و آغاز مدارس cloob (32).gif.

زهرای گلم صبح به همراه مامان و بابا راهیِ کودکستان شد و این شروع یک راه طولانی در مسیر تحصیلِ دختر نازم بودsmiley .

زهرا که عادت داشت صبح ها تا دیر وقت بخوابه ، امروز که زود بیدارش کردم ، با شادی بیدار شد و شوق و ذوقش برای رفتن به کودکستان دیدنی بود .

بابایِ مهربونش از زیر قران ردش کرد و با هم رفتیم . توی کودکستان پر بود از بچه های ناز و خوشگل و پر انرژی .

زهرا جونم طبقه ی بالا ، کلاس ١٠ بود که رفت نشست و ما اومدیم پایین .  ١ ساعت بعد بچه های همه ی کلاسها رو آوردند توی حیاط و عمو موسیقی آهنگ میزد و بچه ها شادی میکردند و سرود میخوندند .

بالاخره ساعت ١٢ برگشتیم خونه و عسلکم از خستگی خوابش برد .

الان هم میگه : دلم میخواد زودی فردا بشه برم کودکستان و خانوم مربی رو ببینم و با دوستام بازی کنم . ازش میپرسم اسم دوستات رو پرسیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 میگه :‌ نه ،  ولی پسر بودند .....نیشخندعینکنیشخند  استرس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله جون
1 مهر 92 19:21
سلام زهرا جونخیلی خوشگل شدی عزیزمفدات شم.انشاالله همیشه موفق و سر بلند باشی


سلام . مرسی خاله جون خوبم . خیلی دوست دارم
مامان آی سل
1 مهر 92 22:43
مبارکه عزیزم ایشالله روزی بزسه که داری میری دانشگاه...همیشه موفق باشی...


ممنون دوست خوب
مامان سويل و اراز
2 مهر 92 0:22
زهرا جون اولين قدمت در راه علم و دانش و موفقيت مبارك انشالله عكسهاي دانشگاهتو ببينيم
راستي ماماني با قرار با ماماناي ديگه جمعه پارك منظريه موافقي؟


مرسی دوست عزیزم .
فعلا نمیدونم .
مامان آیسل
2 مهر 92 10:03
خیییییییییییلی مبارکه ایشالله جشن ورودت به دانشگاه دخملی ناز


مرسی خاله ، بوس برای آیسلم
مامان هدیه
2 مهر 92 12:19
ایشالا به سلامتی و با موفقیت دوران تحصیل زهراجونی تموم شه و از دکتر و مهندس و یا وکیل بودنش اینجا بنویسینو ما هم خوشحال بشیم
عکسا هم خیلی قشنگ بودن


ممنون مامان گل و مهربون .
با آرزوهای خوب برای هدیه ی خوشگلم .....
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
7 مهر 92 17:24
من كامنت گذاشته بودم براى اين پست نرسيده بوده ....؟؟؟




نه دوست گلم ، کامنت مورد نظر یافت نشد
مامان پارمیدا
7 مهر 92 21:46
به به زهرا جونم هم کودکستانی شده .... بسلامتی عزیزم . چه خوب که اونجا رو دوست داره خیلی عالیه . انشالله یه روز واسمون از دانشگاه رفتنش بنویسید




زهرا عاشق کودکستان شده . امیدوارم همینطور بمونه


samaneh
8 مهر 92 11:30
سلااااااااااااام به مامانی گل و زهرای خوشگلم.به به هزار ماشاا... خانومی بزرگ شده دیگه. کودکستان رفتنت هم مبارک باشه .امیدوارم همیشه موفق باشی


سلــــــــــــام عزیزم . مرسی خانومی
مامان لنا
8 مهر 92 12:09
زهرا گلم ایشالا همیشه موفق باشی خانوم خوشگله خوش تیپ.
مامانی با اجازتون لینکتون کردم.


مرسی عزیزم ، من هم با افتخار لینکتون میکنم