زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

188-زهرا ، دختر مهربونی هااااااااا

1392/5/1 15:50
508 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلــــــــام داغ و تابستونی0272.gif به نی نی هایِ شیطون و مامانی هایِ صبور و مهربون36_4_16.gif.

وااااااااای که هوا چقدر گرمهSun، من کلا فصل سرما رو بیشتر دوست دارم و اصلا طاقت گرما رو ندارم . مثل اینکه زهرا هم به خودم رفته و وقتی گرمش بشه خیلی بی حوصله میشه .

امروز صبح وقت دندونپزشکیkrank.gif داشتم و همراه دخترم رفتیم . موقع رفتن خیلی سرحال و بشاش بود و همش منو دلداری میداد که من همراهت هستم تا نترسی ، اصلا درد نداره و اگه گریه نکنی میگم بابا برات جایزه بخره و این حرفها . اما موقع برگشتن که باید تا ماشین کمی پیاده می اومدیم ، هی غر میزد که گرمه ، من دیگه باهات نمیام ، خودت تنهایی بیا ، من بچه م گرمم میشه و ........بعد هم که از کنار دکه ی روزنامه فروشی میگذشتیم طبق معمول باید براش مجله کودک میخریدم و جالبه که میگفت : قهرم ، چون خیلی گرمم شده بخاطر شما ، باید برام مجله بخری تا باهات آشتی کنم . فدای عروسک نازم بشم الهی .

فعلا دندونم درد داره و اذیت میکنه . ظهر که قرص خوردم و استراحت میکردم ، دخترکم چادر سفید گلدارش رو آورده بود و کشیده بود روم و نشسته بود کنارم . همیشه اگه مریض باشم و حالم خوب نباشه مواظبم هست و مدام میپرسه بهتر شدی ؟ بازم درد میکنه؟ قربون دل مهربونت خانوووووووممشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک.

این هم چندتا عکس از خریدهایِ جدید برای زهرا نازنـــــــــــــــــــــــازی ، فرشته ی کوچکم

 

      

        

         

و بالاخره برچسب ، که جزوی جدایی ناپذیر از لیست خریدهایِ خانووم کوچولو هست و کلکسیونی از برچسب رو جمع میکنه .

    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آیسل
15 تیر 92 21:25
سلام خانمی ماشالله به دخترمون ماهم همشهریتون هستیم البته ساکن اهر اگه خواستین به سایت ماهم سری بزنین وتبادل لینک کنیم


با کمــــــــــــال میل
مامان تسنيم سادات
16 تیر 92 9:21
به بابا مى گم برات جايزه بخره !!!
خيلى بامزه بود
حالا جايزه گرفتين ؟؟ يا خوشگل خانم ديگه برگشتن خسته شده بود جايزه هم بى جايزه ...!؟
لباساشم قشنگ بود مباركش باشه


نه بابا جایزه بی جایزه ، تازه یه چیزی هم بدهکار شدیم
مرسی گلم
dost
16 تیر 92 10:55
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره ی نی نی ها شرکت کردم با رای تون خوشحالش کنید کد484 به 20008080200 بفرستین ممنون
شلمان جون
17 تیر 92 0:03
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
samaneh
17 تیر 92 10:10
سلام خانومی حال و احوال چطوره؟ ایشاا... دندونتون بهتره.منم هفته قبل رفتم انگار فصلیه دندون خراب شدن آفرین زهرا نازنازی که مامانی رو تنها نذاشتی.لباسات هم خیلی خوشگل و نازن مبااااااااااااااااااارکه


مامان آيسل
19 تیر 92 19:52
سلام عزيزم...خوش بحالت با اين دخمل مهربون كه كلي هواتو داره...حالا من بايد چند سال صبر كنم دخترم برام شيرين زبوني كنه؟؟....بله هوا خيلييي گرمه التماس دعااا بخاطر روزه هاي اين روزاي گرم


ممنون دوست خوبم. چشم به هم بزنی آیسل کوچولو بزرگ شده و واسه خودش خانــــــــــومی شده
نماز روزه های شما هم قبول باشه و التماس دعا
مامان بابای الیسا
19 تیر 92 20:15
دختر مهربونم خریدات خیلی قشنگ بودن مخصوصا برچسب هات چی میشه مگه یکی به ما هم کادو بده من که عاشق کادو هستم


قابل شما رو ندارند خاله ی مهربون
مامان آیسل
20 تیر 92 20:00
عزیزم برای آیسلی رای بدین نیاز به رای شما داریم؟


حتما عزیزم رای میدیم به آیسل نازنین
مامان هدیه
22 تیر 92 1:48
همه خریداتون قشنگن مامانی خوش سلیقه


شما لطف دارین قابل نداره
Eli
22 تیر 92 17:25
Lebasat khoshgelan...


مرسی گلم