زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

178-تبریک روز پدر و روز مرد

1392/3/3 17:47
732 بازدید
اشتراک گذاری

پدر  عزیزم

بخاطر تمام خوبیهایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور را در وجودم روشن کردی ، با تمام  وجودم و با تک تک سلولهای بدنم دوستت دارم.

پدر یعنی تپش در قلب خانه

پدر یعنی تسلط بر زمانه

پدر احساس خوب تکیه بر کوه

پدر یعنی تسلی وقت اندوه

پدر یعنی زِ من نام و نشانه

پدر یعنی فدا گردیده ی  افراد خانه

پدر یعنی غرور و مستی من

پدر یعنی تمام هستی من

ziba

همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تو مهربانترین و تنها تکیه گاهم تبریک میگویم و آرزوی بهترینها را برایت دارم.

مردِ من ، با وجود تو مرا به الماس ستارگان نیازی نیست این را به آسمان بگو .

 تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی ....

روزت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)