زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

163-گل رس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1392/2/2 23:04
478 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز قبل پریسا جون (دخترخاله ی دخملی) چندتا کاردستی از گل رس برای تکلیف مدرسه انجام داده بود و زهرا نازنازی ما هم اتفاقا اونا رو دیده بود و از خاله جونش قول گرفته بود که بقیه ی گل رس رو نگه داره تا هر وقت رفتیم خونه شون بده به زهرا  تا اونم کاردستی درست کنه .

امروز رفته بودیم خونه ی خاله جون . من کلا قضیه ی گل رس رو فراموش کرده بودم اما مگه بچه ها چیزی یا قولی یادشون میره ......... به محض رسیدن گفت : خاله جون گل رس رو بده باهاش بازی کنم............ بعد هم من و دخملی کلی استعداد شکفته و نشکفته مون رو خرج کردیم و چند تا اثر هنری خلق کردیم و گذاشتیم خشک شد و بعد رنگشون کردیم . زهرا کوچولو خیلی خوشش اومده بود چون تا حالا فقط با خمیر بازی شکل درست کرده بود .

 

                 Avazak.ir Line13 تصاویر جداکننده متن (1)

 

                         

                  Avazak.ir Line13 تصاویر جداکننده متن (1)

 

 

                   Avazak.ir Line13 تصاویر جداکننده متن (1)

 

 

                  Avazak.ir Line13 تصاویر جداکننده متن (1)

 

 

               Avazak.ir Line13 تصاویر جداکننده متن (1)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیسل
2 اردیبهشت 92 23:55
سلام عزیزم...به به چه کاردستی های خشکلی زهرا جون درست کرده ....
متاسفانه دست دخترم سوخته...بخاطر همین رمز دارش کردم...
رمزشو خصوصی میدم عزیزم


وااااي الهي زود خوب بشه دست آيسل جونمون.
عاطفه مامان الای
3 اردیبهشت 92 10:56
سلام اسمتون رو اینبار برام بنویسین تا با اسم خطابتون کنم خاطره مامان آراد یه قرار با بچه های وبلاگی تبریز میخواد بزاره همه جمع بشن جند تا جا رو پیشنهاد دادیم شما هم خواستی بیا من منظریه میشم اون پارک منظریه روپیشنهاد کردم -خاطره شهرک باغمیشه پارک هتل لالهرو پیشنهاد کرده- اسم وبش آرادنبض زندگیه اینم آدرسشه خواستین برین بخونین www.aradnabzezendegi.niniweblog.com
samaneh
3 اردیبهشت 92 12:46
سلام زهرا جون به به چه کاردستی خوشگلی دستت درد نکنه گلم.


مرسي خاله جوني
مامان تسنيم سادات
3 اردیبهشت 92 13:59
آخخخخخخخخى .... چه خوشگلن ...

آفرين به زهرا خانمى و مامان گلش ....