زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

156- 15 فروردین = بهترین روز سال

1392/1/31 18:44
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااام . امروز عجب روز خوبیه . یه روز متفاوت و زیباتر و روشن تر از هر روز . امروز احساس میکنم همه چی قشنگتر به نظر میرسه و هوا دلپذیرتره . روز 15 فروردین تا آخر عمرم شیرینترین و دلچسبترین روز سال برای من خواهد بود و این روز یه روز خاص توی تقویم خونه ی ماست. آخه 4 سال قبل تو چنین روزی زیباترین حس دنیا رو با تموم وجودم تجربه کردم و لیاقت عنوان مادر رو پیدا کردم و خدا یه هدیه و رحمت زیبا و معصوم رو توی بغل من جا داد . خدای بزرگ رو بخاطر وجود زهرای عزیزم بی نهایت شکر میکنم و آرزوم سلامتی و شادی و خوشبختی این فرشته ی زیباست .

خوشبختی من در بودن با توست

و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو

بهترین عشق دنیا

تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

samaneh
15 فروردین 92 9:43
تولد تولد تولدت مباااااااااااااااارک زهرا نازنازی الهی 120 ساله شی امیدوارم تا همیشه سلامت باشیو مامان و بابا به وجودت افتخار کنن از روی ماهت میبوسم.


سمانه جونم ممنون از لطفت
مامان ملیکا کوچولو
15 فروردین 92 13:50
تولدت مبارک خانوم طلا.خوشگل طلا.الهی زیرسایه مرتضی علی و بابا و مامان جون تولد 100 سالگیتو جشن بگیری عزیزم.پیش ملیکای منم بیا.


سلام به مليكا جون و ماماني دوست داشتني ممنون از لطف و محبت شما . حتما سر مي زنيم و باعث افتخارمونه :‏X
atefeh
15 فروردین 92 21:29
سلام خیلی ممنون من چند روز نبودم از امشب دیگه هر روز بهتون سر میزنم
خـــآله ی نـــــورآ
16 فروردین 92 9:19
تولدت مبارک عزیز دلم ان شالله تولد 120 سالگیت آرزو میکنم که همیشه شاد و سلامت باشی و با مامان و بابا به خوشی زندگی کنی
خاله جون
16 فروردین 92 12:26
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیباترین لبخند خداییتولدت مبارک عزیز دلم


مامان تسنیم سادات
16 فروردین 92 16:37
تولدت مبارک زهرا خانمی حسابی خانم شدی دسته گل 4 ساله تولدت پر از ستاره . پر از یاسمن . پر از شکوفه فرشته بهاری
مامان تسنیم سادات
16 فروردین 92 16:39
انشاالله که سالهای سال زیر سایه مامان و بابا زنده باشی و سلامت عزیز دلم خدا پشت و پناهت باشه همیشه
samaneh
17 فروردین 92 19:22
عزیزم پس عکسای تولد رو کی میذاری من هی هرروز میام میبینم خبری نیست من بی صبرانه منتظر عکسای زهرا خوشگلم هستم زود باش مامانی
مامان ال آی
20 فروردین 92 14:48
عزیزم تولدت مبارک ایشاله که 120 ساله بشی. پس عکس ها کوووو؟
مامان زهراجون ممنونیم که به وبلاگمون سر میزنید


ممنون از محبتتون بزودی عکسهارو میذارم
عسل جون
23 فروردین 92 15:29
سلام وبلاگ خوشگلی دارید ایولا خوشم اومد چه کوچولی نازی! وب منم بیایدا خوشحالم میکنید فعلا منتظرما