زهرازهرا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

زهرا عشق مامان و بابا

113-خمیربازی

1392/6/26 21:57
411 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا اسباب بازی ها خیلی زود برای زهرا کوچولو عادی میشه و اصلا بهش دست هم نمیزنه تا باهاش بازی کنه حتی اگه اون اسباب بازی چیزی باشه که خودش خیلی دوست داشته باشه و خریده باشیم . به همین علت من گاهی چندتا از اسباب بازی هاشو برمیدارم تا هم مدتی جلوی چشمش نباشه و هم اینکه اتاقش شلوغ نباشه . چند وقت پیش طی یک عملیات پاکسازی  تعداد زیادی از اسباب بازی هایی که بهشوت توجه نمیکرد رو جمع کرده بودم و خانم کوچولو اصلا سراغشون رو هم نگرفت جالب اینجاست که خودش هم گاهی چندتا از وسایلش رو میاره و میگه دیگه اینارو لازم ندارم هر جا میخوای بذار .

چند ماهی بود که خمیر بازی شو برداشته بودم . چند روز پیش میگه مامانی یادته قدیما خمیربازی داشتم و باهاشون ماکارونی درست میکردم اونا رو میخوام . منم شاد شدم که بالاخره بچه ی ما هم خواست با چیزی بازی کنه و سریع آوردم دادم بهش. حدود ١٥ دقیقه 0010.gifباهاش بازی کرد بعد آورد داد به من و گفت دیگه بسه بذارشون یه جای دور ...........Surprise

20.gif20.gif20.gif20.gif20.gif20.gif20.gif20.gif20.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تسنیم سادات
26 دی 91 18:54
الههههییییییییییی .... کار خوبی میکنید .... تسنیم هم عاشق خمیر بازیه ولی به همین مدت باهاش بازی می کنه در عوض توی خونه تا چند روز باید از زیر دست و پا خمیر جمع کنیم ..... خیلی کثیف کاری داره من خوشم نمیاد .....
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 13:56
روش جالبی است من باید همین کار را بکنم